lördag 11 oktober 2008

Som en papegoja.... typ


Idag har vi varit ute & spatserat både här & där. Morgonpromenaden blev på bondebacka & vi lekte kurragömma i höggräset. Det finns ett jättebra ställe med höga grästuvor att gömma sig bakom & när jag satt där & spionerade på Lunas när han letade så såg jag att han faktiskt nosade efter mig. Det var lite kul för tidigare har han mest satt sig ner o lyssnat efter att jag ska röja mig. En del av er vet hur länge han kan vänta, men ni andra... herrn kan vänta för alltid & ett par ögonblick till. Ibland när jag suttit gömd & hoppats på att slippa fästingarna har han suttit fyra meter bort & haft det hur trevligt som helst. Ferdinand alltså...
Senare gick vi över till Hanna o det är hon som har tagit det här fotot. Luntan använder min axel som nån sorts avlastningsyta...

Inga kommentarer: