fredag 19 september 2008



Idag har vi haft en riktig glidarfredag Luntan & jag! I morse åkte vi på tjejfrukost & träffade valpen Ludde. Jag var lite fundersam hur det skulle gå då herr Lunas inte är känd för sin pondus & förmåga att visa vart skåpet ska stå när det gäller små galningar, men Ludde var precis lagom rädd & samtidigt lagom modig så det gick jättebra! Jag tycker mig ändå märka att han blir lite mer trygg & mogen med tiden men han är fortfarande väldigt valpig.

Glidardagen fortsatte med en hyrd film, svartbrända popcorn(se bild:), jakt på en 42tums-tv och mys i armhålan... Gött...
Förresten hittade jag den här notisen i tidningen på nätet, undrar vad som egentligen hände med vår lilla vän...


2 kommentarer:

Marlene sa...

Hej!
Om ni hittar fler kaniner, kan jag gärna ställa upp som tillfällig fodervärd! Jag kan erbjuda ett varmt och smakrikt hem med goda kokmöjligheter.
-Baby

Lilian o Lunas sa...

Åh, tack Baby, du är en klippa! Det blir MYCKET tillfälligt då förstår jag...:)