tisdag 23 september 2008

Det mystiska myset...


Idag inleddes dagen med en sjukt mysig Lunas som kravlade sig upp i min nyvakna famn! Vanligtvis när han är så kelig så är han bajsnödig så jag blev lite misstänksam, men inte den här gången. Sensationellt!
Efter lunch åkte vi till Malle för att rasta hennes hundar & medan jag gick en längre tur med Iss fick Lunas vara själv med Baby. Men alltså... Han(Iss) är ingen lek! Vilken galen energi! Han drog mig i ett jämnt men raskt tempo över stock & sten. Det tog en timme innan kopplet började slakna. Vid det laget behövde jag verkligen draghjälp, så det var ju en miss... Nåja, i bilen på väg hem hände det igen det där konstiga; Lunas blev så till sig över att träffa Spiken att han bara ville upp i min famn & vara nära, nära... I vanliga fall är det bara: "Rör mej int'!"
Jag suger iallafall åt mig av varje myspartikel jag får:)!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Han är bara sötast...

Anonym sa...

oj jag menade från mirre inte anonym..!

Marlene sa...

Ja det är bara tacka och ta emot när de små liven äntligen behagar visa kärlek :)