lördag 8 november 2008

Blåst, big time...



Det här med att en bild säger mer än tusen ord... Idag när jag gick ner i tvättstugan lämnade jag Lunas med aktiveringskonen innehållande en korvbit. Smart jag är då... Jag lämnade ju givetvis korven på bänken...
Tyckte väl att han var onödigt fjäskig när jag kom in, strök omkring med mandelögon, bakåtstrukna öron & hängande svans. "Lucky me, han vill kela" tänkte jag.. Då såg jag förpackningen. Sketna vovve, slarvmatte, vårt träningsgodis som skulle räcka ända till onsdag! Happ, då är han fistjockis igen då!

2 kommentarer:

monika sa...

Hoppas verkligen ni åkte hemmåt och inte ifrån östermalmsg. för jag hämtade den där. Den va sjukt otymplig så jag va verkligen i tunnelseende. Ni får tuta och veva ner rutorna och hojta nästa gång :)

Hmm va är det egentligen matte vill. Är det att jag ska ta den där ensamma korvbiten i aktiveringskonen eller vill hon att jag ska sikta och sträcka mig upp på bänken nappa tag i paketet och belöna mig själv. Hmm svårt...

;)

Anonym sa...

hej, jag undrar om du har pia's nummer? jag har slarvat bort det :(

-lisa